неделя, 27 февруари 2011 г.

Варна Черно Море

Лека промяна в мястото за живеене - преместих се във Варна и сега ще споделя за този толкова любим за мен град през моя поглед - местата, които намирам приятни за хапване, пийване и развлечение .
Ще започна първо с мястото, където можете да отседнете и аз горещо ви препоръчвам, след като изпитах гостоприемството и готовността да ми помогнат във всичко.  Тези хора са група млади и харесващи работата си приятели, сътворили едно уютно и топло място, където посрещат гости от цял свят  - можете да го видите на http://www.yohohostel.com/
Винаги съм харесвал Варна и въобще нашето Черноморие и винаги ме е теглело към водата. Където и да пътувам все искам да има море,езеро или язовир. Отдавна си мисля колко ли ще е яко да поработя във Варна и ето сега ми се случи - благодарение на един приятел аз вече съм тук и започвам да работя.
Но да се върнем на хостела който ще ви е крайно полезен, според мен е чудесно място за отдих, култура и среща с интересни хора от цял свят, както можете да видите самото място е създадено с много желание и любов от собствениците, които обслужват лично гостите си и са готови да помогнат с всичко, което ви е необходимо за незабравимо  преживяване. 
Отдавна не бях срещал толкова любезни и отворени към света млади хора в България с толкова много идеи за реализация и естествено  - възможност, защото тук неща се случват непрекъснато: има концерти, гостуващи банди, организирани курсове по рисуване, моделиране и дори готварство,спортни фестивали и всичко това в сътрудничество с община Варна и младежкия дом.

Няма коментари:

Публикуване на коментар