неделя, 21 март 2010 г.

Нови идеи






Сега, когато имам повече свободно време, а и доста идеи , изкочи възможноста да се вихря в кухнята на едно чудно малко и много уютно ресторантче на име ПАСТУРАНТ.
В това мъничко място, заредено с много полужителен заряд има неща, които ще ви накарат да се връщате отново и отново. Всеки път, когато прекрача прага на това място все едно попадам в приказка на Луис Карол :). Масите столовете,чашите, които до една са различни, лавиците с книги, които можете спокоино да вземете и да разгледате, малките детаили - като ароматни свещи по земята в будоара -казвам будоар, защото за мен тоеа не е познатото по всички заведения WC, а е наистина будоар.
Но да не се отплесвам! Ще се фокусирам вурху храната, която аз трябва всеки четвъртак като когст готвач да приготвям. Тя трябва да е коренно различна от това, което предлага ресторанта. А той предлага почти изцяло паста.
И така аз естествено ще се възползвам от това, че ми се дава възможност да приготвям неща, които чувствам най-блозо до душата ми, която лети някаде на изток към онзи така бленуван свят на изгряващото слънце
Първият път, когато готвих не заснех нищо, но за този четвъртък ще се подготвя по от рано, а ето и менюто:

Микс от листни салати, еда маме, жулиени чушки, маринована и запечена в мисо сьомга и сусамов дресинг;

Соба нудалси, микс от свежи зеленчуци, телешко и кокосово мляко

Пудинг от сладки картофи с лимонова трева и сладко от зелени орехи

Няма коментари:

Публикуване на коментар