петък, 8 октомври 2010 г.

Благодаря

Има едно време от годината което не може да се сравни с нито една друга част от нея и това е лятото - то ни дава не само толкова топли и приятни слънчеви дни, но и също толкова приятни и слънчеви запознанства, кога за ден, кога - за два, кога - за цял един живот.
На мен лично зимата и лятото са ми най-любими може би защото точно тогава съм някъде, където хората отиват на почивка, а аз - да работя. Всеки, който не е работил на летен или зимен курорт би ми казал, че съм луд, но тези от вас, които са работили на такова място знаят, че по-добро място за работа няма. Настроението на хората е друго, тяхното излъчване, очакване и себеусещане се променят и то към много по-добро.
Тези неща ви ги споделям сега с едничката идея да разберете нервните и сприхави хора, които ви обграждат в мрачния и сив град, в които живеете - бил той София, Бургас, Варна или който и да е друг град по света, и да помислите дали ако идете някъде за ден-два няма да се върнете по –добри. С мен това се случи. 

П.С. Благодаря на всички, с които прекарах това прекрасно лято - вие сте виновни това да се случи с мен, надявам се всеки един от вас да се чувства по подобен начин. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар