вторник, 9 ноември 2010 г.

На гости на




Отивам на гости на една много любима приятелка и ,,колежка" - това е в кавички поради факта, че даматa все още не приема себе си за готвач и когато работехме заедно, тя казваше "готвачите и аз :) направихме еди какво си" :) На гости съм на Йоана Петрова, която може би познаваш от нейния блог (http://www.kulinarno-joana.com/) който е доста популярен и посещаван -  погледни го и ще разбереш защо е така и защо аз я приемам за готвач, а не просто като кулинар-любител :) Поводът за моето гостуване е, че тя харесва суши, а аз обичам да казвам че всяка жаба трябва да си знае гьола и затова не правя професионално сладкиши, пък тя не прави професионално суши. Отивам, за да и покажа как се прави, а тя да покаже на своите читатели нашия съвместен проект - съвместен защото ми хрумна, че ще е хубаво да има и сладко суши - все пак съм на гости на Сладкиша, както галено я наричахме когато и се подмазвахме, за да ни даде нещо сладко. Ето малко снимки, а разяснение кое-какво е ще намерите в блога на Йо :)  

4 коментара:

  1. Сладкиш, а? :-) Сандо вече Глазурка ми вика. :-)
    Ама какво да ви правя, не мога да ви откажа да оближете тенджерата от крема. :-)

    За следващото гостуване супа с нудли?

    ОтговорИзтриване
  2. Ami Sladkish si :)
    a Sando e lud nali znaesh :)
    kak shte ni otkajesh kato sme tolko gotini :)
    a za sledvashtoto daje shte ti doveda edna priqtelka japonka :)

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, страхотно! Японка на гости. Ще ми прави чай и ще ми се усмихва. :-)

    ОтговорИзтриване
  4. AHa 6te vidim 4ai kafe ili matcha macaroni shte vurti :)

    ОтговорИзтриване