петък, 15 януари 2010 г.

Слизайки от Рила се отправих към едно много важно за мен място, което за жалост е доста комерсиализирано и на път да бъде съсипано тотално, а имено Банско.
Исках да използвам Банско като отправна точка за останалите места, които бях набелязал за обиколката си тези 5 дни. Пирин е една чудесна планина. но за жалост в момента е напълно обезличена от безброй хотели и ски писти. За мое (и можеби ваше щастие) има все пак едно-две места, на които ще ви посрещнат весели, усмихнати и гостоприемни хора, които няма да виждат във вас само финикииски знаци, а човек, който също като тях иска да почине заслужено и да хапне нещо наистина вкусно, без след това да страда стомаха му, а и не само. Сега ще ви предложа две от моите любими места, на които задължително се отбивам при престоя си в този комерсиализиран, но все още живописен град.
Първото е един ресторант в малко хотелче на няколко стотин метра от лифта ако се връщате от каране това е едно чудесно място за хапване с уютна атносвера и усмихнат персонал. Може би се чудите защо правя реклама на това място?! Причината е, че аз самия до скоро бях част от него и наистина винаги съм се отнасял гостоприемно с клиентите и съм спечелил много от тях като приятели и до ден днешен. Но да не се отплесвам. Ще ви предложа и още няколко алтернативи за хапване в Банско и околностите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар